Különleges legyél, ne a legjobb…
A legtöbb vállalkozás a legjobb akar lenni abban, amit csinál. Pedig az üzleti életben többnyire nincs olyan, hogy a “legjobb”. Sehová sem vezet, ha a versenytársakat akarjuk utánozni: lehetetlen pontosan ugyanazt tenni, amit ők tesznek és eközben kimagasló eredményeket elérni. A vevők különféle termékeket és szolgáltatásokat keresnek különböző okokból, és lehetetlen, hogy minden vevőt te nyerj meg. Ehelyett fókuszálj arra, hogy kiváló értéket teremts azon vevők számára, akik a te cégedet választották. Mindezt nyereségesen tenni, a határok és a kompromisszumok elfogadását jelenti – vagyis nem felelhetsz meg minden vevő minden egyes igényének. Ne arra törekedj, hogy háborút nyerj. Ehelyett találd meg a saját közönségedet és tegyél meg mindent, hogy megtartsd a figyelmüket és a hűségüket.

(Joan Magretta – Hagyj fel a “legjobbnak lenni” küzdelemmel )